Profesionalna organizacija poslovnih evenata ključna je za uspješno predstavljanje vašeg brenda i
povezivanje s klijentima i partnerima. Naša usluga osigurava cjelovitu podršku, od planiranja do
realizacije, uz prilagodbu vašim potrebama i ciljevima.
Što uključuje naša usluga organizacije evenata:
-
Planiranje događaja:
definiranje ciljeva i teme eventa; razrada koncepta i scenarija; izrada detaljnog plana aktivnosti i
vremenskog rasporeda; upravljanje budžetom i procjena troškova.
-
Organizacija prostora i tehničke podrške:
pronalaženje i rezervacija prostora; postavljanje i uređenje bine (dimenzioniranje, sigurnosni certifikati);
organizacija audio, rasvjete i vizualne opreme; koordinacija instalacije i testiranja.
-
Upravljanje dobavljačima i partnerima:
pregovaranje za catering, dekoracije i tehničku podršku; suradnja sa specijaliziranim pružateljima usluga;
koordinacija prijevoza i dostave opreme.
-
Dizajn i dekoracija:
priprema i postavljanje tematskih dekoracija; dizajn prostora i bine; uređenje pozornice, publike i
aranžmana.
-
Promocija i pozivnice:
izrada digitalnih i tiskanih pozivnica; upravljanje popisom gostiju i RSVP; digitalna promocija putem
društvenih mreža i e-mail kampanja.
-
Koordinacija na dan događaja:
upravljanje rasporedom i protokolom; nadzor tehničke izvedbe; koordinacija govornika, izvođača i
tehničara.
-
Zabavni i edukativni sadržaj:
organizacija govornika, panel diskusija i prezentacija; angažiranje bendova, DJ-eva i performera; tehnička
podrška za prezentacije.
-
Post-event aktivnosti:
uklanjanje opreme i dekoracija; priprema završnog izvještaja; analiza povratnih informacija i uspješnosti eventa.
Napomena: Sve navedene usluge mogu se koristiti pojedinačno ili kombinirano, ovisno o vašim potrebama i prioritetima.