Organizacija evenata – vaš poslovni događaj u sigurnim rukama

Profesionalna organizacija poslovnih evenata ključna je za uspješno predstavljanje vašeg brenda i povezivanje s klijentima i partnerima. Naša usluga osigurava cjelovitu podršku, od planiranja do realizacije, uz prilagodbu vašim potrebama i ciljevima.

Što uključuje naša usluga organizacije evenata:

  1. Planiranje događaja: definiranje ciljeva i teme eventa; razrada koncepta i scenarija; izrada detaljnog plana aktivnosti i vremenskog rasporeda; upravljanje budžetom i procjena troškova.
  2. Organizacija prostora i tehničke podrške: pronalaženje i rezervacija prostora; postavljanje i uređenje bine (dimenzioniranje, sigurnosni certifikati); organizacija audio, rasvjete i vizualne opreme; koordinacija instalacije i testiranja.
  3. Upravljanje dobavljačima i partnerima: pregovaranje za catering, dekoracije i tehničku podršku; suradnja sa specijaliziranim pružateljima usluga; koordinacija prijevoza i dostave opreme.
  4. Dizajn i dekoracija: priprema i postavljanje tematskih dekoracija; dizajn prostora i bine; uređenje pozornice, publike i aranžmana.
  5. Promocija i pozivnice: izrada digitalnih i tiskanih pozivnica; upravljanje popisom gostiju i RSVP; digitalna promocija putem društvenih mreža i e-mail kampanja.
  6. Koordinacija na dan događaja: upravljanje rasporedom i protokolom; nadzor tehničke izvedbe; koordinacija govornika, izvođača i tehničara.
  7. Zabavni i edukativni sadržaj: organizacija govornika, panel diskusija i prezentacija; angažiranje bendova, DJ-eva i performera; tehnička podrška za prezentacije.
  8. Post-event aktivnosti: uklanjanje opreme i dekoracija; priprema završnog izvještaja; analiza povratnih informacija i uspješnosti eventa.

Napomena: Sve navedene usluge mogu se koristiti pojedinačno ili kombinirano, ovisno o vašim potrebama i prioritetima.